Evet hanımlar,
Güzelcene başlık attım kimse yazmadı. Başlığı değiştirdim ilgi çeksin diye 😂
Sorum şu.
Doğum yapalı 2 sene oldu. Doğumdan sonra ne akla hizmet bilmiyorum korse kullanmadım. Zaten kimim kimsem yoktu çok zorlandım herşeyde. Birde korse ile uğraşmak sanırım zoruma geldi. Bilmiyorum 🤷🏻♀️
Maalesef Şuan göbeğim var. Hamileymişim gibi duruyor. Ben yani bu göbekle 24 haftalık hamileydim. Sinirim bozuluyor.
Acaba şimdi kullansam işe yarar mı. Hani dümdüz olmaz sanırım belki ama toparlamaya da mı yardımcı olmaz 😣 güzel sözler duymak istiyorum 🫠