eymennmom- bakarsın Allah’ın izniyle. Kolay olacak diyemem, ben kendimden örnek verirsem eğer geçen sene bu zamanlar bebeğim hiç durmadığı için ağlardım, asla uyumazdı sürekli kucakta akşamı ederdik. Yemek yemeye fırsatım olmazdı. Şimdi bebeğim içerde uyuyor. Ben işlerimi yapıyorum kendime vakit ayırıyorum. Durmadığı için balkona atardık kendimizi 40lı bebeyle o ağlar ben ağlardım şimdi o balkonda beraber oyun oynuyoruz. Hepsi geçecek, ha bu arada o zamanlar bana hepsi geçecek diyenleri gırtlaklamak istiyordum ama bana inan geçecek🥰. Bebeğine bakarken bunları hatırla♥️