eymennmom- hayir normal di canım ama çok fazla dikisim vardi affedersin vajinam çok dar oldugu için baya dikiş atıldı hastaneden çıkarken sünnet çocuğu gibi yürüyordum eve geldim 2 hafta ağrısını çektim yani hemen hemen sezaryanli gibiydim çok kan kaybettim normal dogumda hastane de 2 hafta kaldım bebekte sorun yoktu çok şükür 🙏Bn çok kan kaybettim doğum sırasında normal doğumda en fazla 2 gün kalınır ben 2 hafta kaldım bu yüzden doktor birakmadi tam değerler yerine gelmeyene kadar çok zordu yaa kaynanam da yurt dışında italya Almanya arasi uçakla 1 saat gelebilirdi dime gelmedi şimdi konuşuyorum onunla ama içimde hep bi kizginlik kırgınlık var eve geldim açım bi yandan çocuk ağlıyor bi yandan dikislerim yani çok zordu ilk bir hafta sonra toparlandim toparlanmak zorundayız bebegimize en iyi biz bakarız.🥰