Çok güzel bakarsin, Çünkü bir bebeğe en iyi annesi bakabilir, bende annem ve kayinvalidemi 4 günlükken eve gönderdim, eve bir bebek geliyor evin düzeni herşeyi senin kontrolünde olması gerekiyor , birde birseye nasıl başlarsan öyle gider , bebeginide nasıl alistirisan öyle devam eder , Hayırlısıyla en güzel şekilde bakarsın :)