eymennmom- merhaba canım, inan sana zarar veren biri olmasındansa bebeğime eksik bakmak daha iyidir. Zaten bakmazsın annelik bir şekilde yetmektir. Benim kayınvalidem 20 gün kaldı gittiği gün ağlamıştım Allah razı olsun kendi annem olsa bu kadar rahat olurdum. O gittikten sonra yapamam sanıyordum ama yapıyorum hatta sezeryan doğum ile yapmama rağmen ondan sonra kendim tek başıma bile yıkadım. Allah yardımcın oluyor merak etme