Mtzzeynep olabilir canım kedi yavruladimi çatıda falan yada köpek ben çok şaşırmıştım bilmiyordum ilaçlama firması kedi yavruladığında 15 gün sonra pire üretmeye başlar dedi sokakta yaşayanlardan bahsediyorum çatıya bakın derim komşular ile iletişime geçin evden bir kere ilaclat biter belediyeye falan ama yerini bulman lazım yoksa bitmiyor geliyor bizim bahçeye kedi yavruları ordan geldi iki kat ilaclattik karşı komşuda bilmiyormus pire falan bir ay onla uğraştım oysaki ondan geliyormuş