papatyadenis valla canım belediyeyi çağırdık ilaclattik bahçe benim balkon giriş kattayim.bina içi ve karşı dairem.ile üst katı diğer binalar yok diyor ama hala arada görüyorum anlamadım bizim bina çift daire 10 daire var sanırım bir yerde var ve söylemiyorlar yada kapı önlerinde kedi yatıyor gece ordan atlıyor bir iki tane oda bize denk geliyor anlamadım ama biz 5 kere belediyeilacladi dış alanı sokak ilsclandi bizde sürekli ilacliyoruz haftada iki kez falan anlamadım bu kadar şeye giderdi kesin birinde var diye düşünüyorum ben artık