Alptugseyma benmkide aynı sizinki gibi, emmior sütüm yok varda cok cok az memede tutmam imkanszdı zaten yıkıor ortalığı birde sesi kocaman inlioruz 2 ay 23 günlüğüz doğdugundan beri mama veriorum sürekli istior saat başı bile olmuı bazen aonrada kusuordu, midesi bulanıo yüzünü ekşitiorsu uyuyamıordu ben hep mamadan sandm buarada hipp kullandım 3 büyük kutu kadar farkettm ki onda ice cocugun midesi büyüdü galiba hic doymadı hicc :) similac kullanılrum artık, birde artk ben 100 cc en fazla veriorum 1 saat sonra en erken 60-80 cc falan. Yani en fazla 3 saat falan ac kalmassa 120 veriorum. Calma biberon da aldm sanki diğerlerini cok hzlı icio bunda az daha yavaslıo. Ama doyma hssleri olmadhı icin işte naparsan yap olmuo. Yalancı emsik şart benmki de tutmuo ama ben agzında zorla tuttrmaya calısıom acsa bi dk falan bagrtmıo ama böle böle alısacak napim