Alptugseyma mama orani biraz cok gibi geldi bana ama. Tabi siz cocugunuzu daha iyi tanirsiniz. Biz memeye takviye mama ile besleniyorduk. Hep evolvia kullandim. İki aylikken gunde iki defa 60 cc veriyordum ama dddigim gibi emiyordu birazda olsa. Hic kabizlik gaz sorunu olmadi. Bazen hazmedemedigi oluyordu ama. Sanirim biraz daha buyudukce gececek bu sorununuz. Bizim gecti 4 ayligiz. Gaz icin de nurse harveys kullandik cok iyi geldi bitkisel. Kakasini yapamamasi da aslinda buyudugu icin olabilir. Uc gunde bir yapiyorduk bizde. Doktorumuz buyudu artk sindirim sistemi duzene girmeye basladi demisti. Uc gunden fazla yapamaz ise kakasini mamasina bi cay kasigi zeytin yagi verebilirsiniz. Bir de pusetine koydugumuzda inanilmaz rahat kakasini yapiyor oglum😀 onu da deneyebilirsiniz. Allah yardim etsin yavrum insallah kolayca hazmeder mamasini.