Alptugseyma bizim bebeğimizde 43 günlük. Bende saat başı 60ml veriyordum ağlamaktan çatlıyordu yavrum mama yapmamı bekleyemiyordu. Buraya yazdım ve çok sık mama verdiğimi farkettim. Resmen linç yedim çocuğu çatlatcakmısın diye 🤦🏼♀️ Şimdi mama saati aralarını açmaya çalışıyorum. 2 saate çıkardım yavaş yavaş. En erken 1 saat 45 dk sonra acıkıyo. Bazen geceleri 3 saat uyanmıyo. Sende arayı açmaya çalış canım. Ikınma bizde de çok var hele mama içerken 🙋🏼♀️ Gaz için metsil damla kullanıyorum baya rahatladı. Bide linex bağırsak düzenleyici veriyorum günde nir kere. Çok ağlarsa mızıldanırsa emzik veriyorum, hiç emzik almayan çocuk aç olunca emiyo biraz idare ediyo. Mama olarak hiple başladık pahalı olunca değiştrmek zorunda kaldık. Bebelacgold gaz yaptı🤷🏼♀️ Şuan bebivita kullanıyoruz. Allah yardımcın olsun. Bitsin şu pis gazlar 🥺😭🥰