Gin ya çok teşekkür ederim 🙏aralıklı oruçta ara öğün olmaz sanıyordum ama ben de böyle başlangıç yapabilirim ..ekrabm görüntüsü aldım yarın başlayacağım inşallah teşekkür ederim çok 🙏bi ara ben hipoglisemi için diyetisyenle gitmiştim o az az sık sık beslenme şeklindeydi ..şimdi de bunu deneyeceğim .. çok sağolun 🙏