Joie signature aldık. Baston model tercih ettim. Travel olanların açılıp kapanması zor diyr bir de bagaja sığmıyor ağır diye. Oturduğum apartmandaki arkadaşların travel ve hiç memnun değiller. Ben dışarı çıkacağım zaman bir kucağıma bebeğimi diğerine de bebek arabasını alıp iniyorum. Ve tek elle de açıp kapatıyorum.