sarikusveannesi bende bu arabayı aldım o kadar memnunum ki çok rahat ve dediginiz gibi aynı sizin aldığınız fiyata aldım nisanım başıydı sanırım ve şuan gerçekten 5500 tl olması şoku içindeyim, ama ama araba eve geldiğinde uyguna aldigimi zaten anlamıştım cidden güzel araba ama bu kadar kısa sürede fiyatının iki katı olması şok etti beni