Nuryil bu modeli 2 seneye yakın oldu kullanalı evet sürümü vs çok rahat kapatması da kolay lakin ağır bir araba ve kapanınca çok da küçük bir araba değil. Dönmüyor oluşu güneş açısından sıkıntı. Tentesi kısa o yuzden de bebek uyurken genelde yüzüne gelen güneşe engel olunmuyor. Ama sürüş muazzam