bencorapkadiniyim yapılabilir bir iş vaktiniz varsa yapın . Her şirket ses kaydı aldırmaz çünkü ses kaydı almak yasal değil sadece ilk girişte foto çekiyorsunuz. Sonra firmasına göre yapacağınız işlemler değişir. Girip bir şey satın alacaksınız mesela bununla ilgili personel size gerekli soruları sordu mu ihtiyacınızı doğru analiz edebildi mi, mağaza düzeni nasıl gibi sorular veriliyor size sizde ona göre puanlama yapıyorsunuz ama siz puan görmüyorsunuz sadece sorulara evet) hayır gibi cevaplar veriyorsunuz. Yani ben mağaza müdürlüğü yaparken bizim şirket 2 farklı gma firmasi ile çalışıyordu soruları bizim şirket hazırlıyordu gma da buna göre geliyordu ve bizden aldığı bilgileri mağazadan çıktıktan sonra formu dolduruyordu. Ama burda adaletli davranmalısınız ve hak yememeniz önemli bence + söylenen şeyleri unutmamalısınız çünkü bizde burdan düşük not alınca prim sistemimiz etkileniyordu.