bencorapkadiniyim örneğin simens mağazasına gidebilir misiniz diyolar bütçeniz 100 lira yani yolun senden sonra sana mail olarak neyi incelemen gerektiğini atiyolar yani satıcıya hangi ürünü soracağını vs sonra satıcı o ürün hakkında neler anlattı özelliklerini dedi mi gibi 4-5 bazen 11 e sayfaya giden seçmeli yada yazmalı sorular oluyor onlari netten dolduruyorsun yada uygulamasından yolluyosun bı sorlnraki ay para hesabına yatıyor
Yeme-icmeli olan ziyaretlerde genellikle sadece yediğin yemek senin karın oluyor irnegin tavuk dünyası ziyaretim vardı bu hafta bütçem 155liraydi zaten bir tavuk menü 119+içecek 28 lira içecek 147 lira tuttu bu ziyaretlerde de yine formu dolduruyorsun fiş ve slibin fotosunu çekiyorsun yolluyosun ve her ziyarette gittiğin mağazanın dıştan çekilmiş bir fotoğrafı olmalı restoranlarda da artı olarak fişin olmalı AVM içi restorant değilse tuvalet denetimine kadar içerisinde var temiz miydi değil miydi gibisinden bı gizli müşteri oluncada her mağazada olmuyorsun belli magazalar o şirket ile anlaşmış oluyor yani yok gratise gideyim bu zincirarkete gibi isteyince olmuyor
Ziyaretler içinde sana gün ve saat veriyolar o aralıklarda yapman gerekiyor