bencorapkadiniyim ben genelde sinema biletini kullandığım içtimada sıra yaptıklarımızı hatırlamıyorum. , taaaa 8-9 sene öncesi oluyor. İşte üyelik hesabından ilçeler seçip gönderiyorduk, sonra atıyorum florya Aqua park sinema salonunda ,aile arası filmi ,20.00 seans diye direkt bilgileri veriyordu. Kasaya gelince pnr kodu vericem diyorduk . Bitikten sonra sinema fişini yüklemezsen bir daha bilet vermiyorlardı. İşte filmin afişi salonda var mı , film zamanında mı başladı gibi bir sürü soru vardı .