Bende Ikeanin olandan vardı oğluma almıştım,kızım olunca babyhope hediye geldi. Kademeli, önden tepsi ayarlanabiliyor falan ama asla kullanamadım. Bı kere bebek içinde küçücük kaldı rahat bırakamadım güvenle. Kemerle bağlamak gerekiyor,mama sandalyesinde ben kemere karşıyım. Gözümü üstünden ayırmam yine de kemer takmam. Acil durumda çocuğu hemen çıkarıp müdahale etmek için. Başıma geldi o yüzden takintiliyim. Velhasıl Ikea antilop candır, her yere taşı yıka sil. İçinde rahat rahat takılsın. Kızımda en çok onda oturdu,diğerini hiç sevmedi zaten.