Emily37 Anneoldum35 ikea antilop aldım ve çok memnunum.bebeğim içindeyken bile rahatlıkla taşıyorum heryere.haftaya anneme gidicem mama sandalyesinide götürücem yanımda.yer falan kaplamıyor zaten
Misssitare Bizde baby plas aldık. Bebeğim yayılıyor tepsisini takınca biraz altta kalıyor. Tepsisi bel hizasında olmalı. Ben onu sonradan fark ettim.🥴
Ardenveannesii Anneoldum35 prego lucca kullanıyorum ve aşırı memnunum çok kullanışlı heryere kolay gidiyor tekerlekli
Yasmin1313 Anneoldum35 ikea antilop hafif ve çok sağlam çok yerde kaplamıyor diğerlerne göre uygun da sayılır tavsiye ederim
NareDefne Kanz bistro indirimde denk geld üstelik . Çok memnunum , oturduğu minderde yazlık kışlık olarak arkalı önlü kullanılıyor . Taşınmasıda kolay
teachermom07 Anneoldum35 ikea antilop öneriyorum çok memnunum . Hem şık hem hafif hemsağlam güvenli temizlemesi kolay daha ne olsun . Kademe ilk aylarda evet şart yalnız 9.aydan sonra özellikle akılları erince oraya basıp kalkmaya çalıştıkları için güvenli değil
BeyzaCicek Anneoldum35 kanz bistro kullanıyoruz boy ayarlama kademesi, sırt kademesi , tepsi kademesi ayak kademesi var . deri çok kolay temizleniyor emniyetide gayet iyi biz çok memnunuz yani
karkalem Anneoldum35 benimki ikea değil o an modeli hatırlayamadığım için benzeri demiştim. E bebekten baby plus star mama sandalyesi aldık minderi de orda satılan minderler uyuyor direk. Daha sonrasında da annemin evine aldım iyi ki iade etmişim öncekini diyorum. Çok hafif kullanışlı çok para vermeyin durmuyorlar fazla yazık
yagmurkokusu_ Anneoldum35 portatif katlanabilir mama sandalyesi ve ikea antilop kullanıyoruz. Portatif olanı iyi ki de almışım gittiğim heryere götürüyorum masa üstüne açıyorum. Veya yer sofrası kurduğumda rahat oluyor. Pratik ve güzel.
_merva46 Anneoldum35 Ben civilden 300 tl ye almıştım 9 aya kadar oturdu şuan yanından geçmiyor aşırı para vermeye gerek yok bence kalabalık olur sadece
Elfhan Anneoldum35 Ebebekten aldım plastik içinde ped aldım temizliği çok kolay fiyatı da çok uygun , tavsiyem plastik akım kumaşlı olanlar çok kirleniyor yıkaması eziyet
haticenurrrR Anneoldum35 <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/06/11/n38aPx.jpg” alt=“n38aPx.jpg” border=“0”> Ben de bunu almayı düşünüyorum ama kullanışlı mı bilemedim alan varmı aranızda acaba nasıl
btlbsr Anneoldum35 bence mama sandalyesi hafif ve yıkanabilir olmalı. İkea antilop ve bime a101 e gelenler ideal. Ben bimden aldım. İkeanınkine benziyor. Hem hafif hem pratik. Bazen banyoyu bile onda yaptırıyorum yerken çok kirleniyor ikisi de diye.
Ecenin_Annesi29 Anneoldum35 valla bende kademe konusunda cok kararsiz kalmıştım alacagim zaman herkes ikea antilop önermişti benim aklim kademelilere gidiyordu antilop aldim sonra avantajlari var dezavantajlari da var hafif rahat istedigin yere kolayljkla goturebiliuorum balkonda bazen komple yıkıyorum bebek acisindan da rahat gayet minderini aldim birde cok rahat ama suan bebegim 10 aylik ustunde cok hareket ediyor ziplaya ziplaya halisiz zeminde sürüklüyor sandalyeyi hafif olunca o zor oluyor baglanma yeride sadece belde olmasi kötü omuzlardan birleserek baglanmasi kolay olurdu o yuzden kemerini hic kullanamıyorum 1 2 ay sonra sıkıntı yaratabilir.
Anneoldum35 Ecenin_Annesi29 korktugum sey buydu bnımde,bebegım hareketlı ve bişrye baglanmayı sevmıyo hareketlerı dahada artarsa dıye korkuyorum,hafıf olması cok buyuk avantaj sonrasında sakınlerler mı bıomıyırum akılları erınce
benoyleuygungordum_ HicisleriBakani acaba siz yanlış kullanmış olabilir misiniz benimde joie ve dik durabiliyor çünkü ayrıca kemerleride aşırı geniş, bende ilk zamanlar kemerleri yanlış takmışım asla olmuyordu içine kedi bile sığmazdı sonradan farkettim ki yanlışmış😂
HicisleriBakani benoyleuygungordum_ arkadasin gonderdigi sekilde kullandim bilemiyorum ama anladim ki sonradan portatif rahatlikmis