Kendime kiwi koala aldım 1.500 tl verip kayınvalideme ikea muadili 250 tl ye idarelim bişey aldım ordada lazım oluyor diye. Bin pişmanım 😂evdekinde oturmuyor yayılıyor aşırı ağır hiç gerek yokmuş . Keşke evede aynısından alsaymışım kademe falan hikaye zaten yesin diye sen kademeden kademeye giriyorsun. Kesinlikle en ucuzu alın net.