zambakcicegi
Valla ilk ay gittim sosyal hizmetlere başvuru yapmanız lazım dediler hemen oraya gittim başvuru yaptım sonra orada çalışan kız abla beni ara haber veririm dedi. Yolumun üstü olduğu için uğradım onay gelmiş haziranda yatar dediler. Bakıyorum bakıyorum bir şey yok. Sanırım beni es geçti devlet ☺️