Poyrazin_annesii ben 2016 yılında yaptığım doğumumun parasını 2 hafta önce aldım:) ssklıydım belirli bir miktar almıştım ama 1600küsür gibi bi rakam yatıp geri emanete alınmış,hesap tanımladım şahıs ödemelerinden yatmaz ama genede deniyim bi şansımı dedim ve bir kaç gün içinde yattı:)