Poyrazin_annesii Ptt ye anne ve baba adına para yatıyormuş. Eşime otomatık yatmş ama bana yatmamış bıyere basvurmam gerekıyormu
Mnc Poyrazin_annesii esinize dogum parasi yatar, sizede emzirme süt parası yatiyor. Tabi basvuru yaptiysaniz
[silindi] Poyrazin_annesii Emzirme başvurusu yaptım 3 ay oldu hala yatmadı merakımdan gidip sordum neden yatmadı diye onay gelmiş haziranda yatar dediler bakıyorum hala yok 😬 verecekleri 300 TL onu bile zora ki veriyorlar sanırım
Zeyna2727 Poyrazin_annesii eşinize sigorta tarafından yatıyor başvuruya gerek yok sosyal yardım merkezlerinde başvuru yapın ilk çocuk 300 ikinci 600 üçüncü 900 oluyor
jap Poyrazin_annesii eşinize yatan süt parası. Siz başvurun doğum yardımı için size de 400 yatıyo pttye
Poyrazin_annesii BetulDefnee sıgortam yok ama ılk bebegımde yatmıştı bna. Ama başvuru yapmış miydim hatırlamıyorum
beybiliko Poyrazin_annesii siz sigortasız çalışıyorsanız emzirme ödeneği baba adına yatar, çünkü çalışan kişi o, aile bakanlığının ilk çocuk için 300 ikinci çocuk için 400 olan para sizin adınıza yatar, onu da e devletten görürsünüz
Gunes2743 Poyrazin_annesii ben ta aralik ayında basvuru yaptim haziran ayı geldi hala yatmadı sanki milyarlar verecekler
beybiliko Poyrazin_annesii sizin yapmanıza gerek yok, aile bakanlığının ödemesi için eşiniz çalıştığınız yerden yapacak ya da yapmıştır belki, emzirme ödeneğine de zaten almış, başka bir ödeme yok
Poyrazin_annesii almilabuss İlk çocuğumda da eşimden yararlanıyordum ama ikimize de para yatmıştı ozaman
Frezya26 Poyrazin_annesii ilinizdeki aile sosyal hizmetler müdürlüğü arayın. Telefonda başvuru oluşturuyorlar. Ne zaman yatacağını falan söylüyorlar. Ben öyle yaptım gitmenize gerek yok
Frezya26 Poyrazin_annesii bir de sgklı çalışansanız size emzirme parası yatar. Ben sgk yı aradım öyle söylediler. Herkese yatmıyor yani.