Aksanur97 Elifduru1903 evet öyle tabi hep hayırlısı olsun diye dua etmiştim demek ki hayırlısı böyle sizin eşiniz hangi şubede
Kubra-34 Hamidee kizlar lojmanda kalmayacak varsa yeni ev var kiralik novada avm ve emniyete yakin bilginiz olsun 7000tl kirasi dusunen olursa ulasabilir
Elifduru1903 Kubra-34 lojmanlarda boşluk yok diyorlar birde yüksek geliyor o fiyat 4 5 6 arası fiyat bulamayız mı