Mnpd Hamidee çok büyük eğlence beklentileriniz yoksa yaşanacak yerdir yozgat ben yozgatlıyım sorgun da yaşıyorum . Ulaşım sıkıntısı yoktur trafik yoktur ama eğlence mekanı çok fazla avm vs de yoktur
Tugbaumayy Hamidee eger ki merkeZse rahat edersiniz iyidir avm vardır kafe vardır ama bazı ilçeleri çok küçük ve kötü bi yozgatlı olarak söylüyorum 😂
Kubra-34 Hamidee kizlar lojmanda kalmayacak varsa yeni ev var kiralik novada avm ve emniyete yakin bilginiz olsun 7000tl kirasi dusunen olursa ulasabilir
Mnpd Elifduru1903 hoşgelin inşaallah . Çokta insanların yozladığı kadar yoktur korkmayın biraz beklentiyle alakalı
Beyzamurat66 Herkesin kendi halinde yaşam sürdürdüğü küçük bi yer eğlence gezme alanı çok yok küçük yer olduğu için şimdiden hayırlı olsun herkese 🌺🫠