Hamidee ben 9 ay kaldım 2020de tayin olmuştum. İstanbuldan gittiğim için hiç alışamadım. Yozgat küçük bir yer iki vadi arasında yozgat merkez var. Akşamları 6dan sonra dışarıda pek kimse olmuyor kışın. Avm ler küçük ama kalabalık da değil nüfus az zaten. Çamlık var orası güzel. Kışın soğuk oluyor çok, çoğunlukla karlı, tipi çok oluyor. Ama iklimi temiz ve yazları nemli değil bunaltmıyor. Yozgat ın ilçeleri yozgat ın merkezinden daha güzel, akdağmadeni sorgun vs buralarda gezebilirsiniz.