Siyahpapatya hayırlı olsun🤗 hoşgeldiniz☺️
İnşallah seversiniz biz çok sevdik Samsun’u. Yorumlarda gördüğüm kadarıyla merkez de oturacakmışsınız. Bizde Kavak ilçesindeyiz eşim jandarma astsubay. Bizim yaşadığımız yer insanları çok sıcak ben hepsini çok sevdim. Kavak a uğrarsanız kaz tiriti meşhur tirit evi var kışın belirli aylarda yapıyorlar. Genelde köylü vatandaşlarımız kışın davet eder bizleri🙂
Samsun merkez güzel olduğu kadar, ilçeleri de çok güzel bi Vezirköprü’ye gitmek kaldı inşallah tayin çıkmadan gitmeyi istiyoruz.
Benim bildiğim 3 AVM var Atakum’da Yeşilyurt, Canik’te Piazza, Tekkeköy tarafına giderken de outlet mağazası var. Özel ve devlet olarak hastaneler çok var. Atakum Sahili, plajı var. Biz lojmanda oturuyoruz kira olarak bilgim yok.