smnr55 etiketlememişsiniz ama sanırım bana yazdınız. İyi insanları da var tabi ki ev sahibimizi çok seviyorduk hala bütün ailesine duacıyım ama apartmandaki komşularımızdan bir sıcaklık göremedik insan kapı da asansörde karşılaşınca en azından kafayla da olsa selam verilsin diye bekliyor ama bizim komşular görünce kaçıyordu resmen selam sabah yok, hastaneye gidince birisine bir soru soruyorum herkes birbirine bakıyor kimse cevap vermek istemiyor yolda bebek arabasıyla giderken yol istiyorum dönüp suratıma bakıyorlar bu yüzden soğuk dedim ya da böyleleri beni buldu bilmiyorum.