Bıze de samsun çıktı post da acmıstım bız tercıh degısıklıgı yapmıştık ıkıncı sans verınce samsunu silip baska sehır yazdık ama yıne de samsun cıkmıs şok olduk acıkcası 🥺 ınsallah guzeldır burada yazılanlar ıcımı rahatlattı eşim polis en cok yoğunluğundan çekınıyor cok olaylı dıyorlar umarım rahat ederız. Ben de branş öğretmeniyim Samsun’da öğretmenlik yapan var mıdır acaba eş durumuyla gıderım ınsallah