Ben samsunluyum ilçesinde yaşıyorum ama öncelikle hosgeldiniz diyeyim şimdiden,olanaklar yönünden çok rahat edersiniz deniz yeşil alan vs her yönden, fakat kiralar her yerde olduğu gibi burada da pahalı çok Çok olmasa da,inşallah her şey gönlünüzce olur🌹