Nes94 Cerenyrt toz kimyon yut canım mükkemmel iyi geliyo bebeğe karnına ayaklarına acı elma yağı sur masaj yap gaz damlaları 2 hafta da düzene sokuyor o yüzden önceden değiştirme tuvalete çökme hareketi gibi çocuğunu kucağına al salla ayakları karnına baskı yapsın kenarlarda durmasın internetten videoları var bakabilirsin. Humananin kimyonlu rezenesi değilse içtiğin onu dene derim ben. Herşeyi tam saatinde yaparsan büyük rahatlama yaşarsın. Bebeğe de kimyonlu çay indirebilirsin
Cerenyrt Nes94 o hareketi yapıyım iyi gelir eminim :) tohum rezene içiyorum, bugün bir kaşık kimyon katıp içtim. Kaşıkla nasıl yiyim çok zor,içmesi bile zor 😒 rutin şeklinde oluşturmaya calısacağım bunları bugünde samb ve bio damlalarını deneyeceğim 👍🏻
Filizak Umay55 bio yu günde kaç kere kaç damla veriyorsunuz ya benim oglum hala çok gazlı çok kıvranıyor çocuk
Umay55 Filizak günde 1kere 5 damla veriyorum ama bio tek başına etki etmedi bizde sadece bağırsak florasnı düzenliomuş kak yapıo biodan sonra sab simplex ise gazını çıkarıo uyurken bile gaz çıkarıo kızım 😂
Filizak Umay55 ya ben de veriyorum benim oğlan şu an bile gazla boguşuyor etki etmiyor mu bize ya 10 damla sab simpleks 4 kere bio 5 damla günde bir kere neden böyle oluyo anlaamadım
Melinoee Cerenyrt inanın çok faydasını görürsünüz. Kalça çıkığı doğuştan olur sonradan olmaz. Üstelik bebekler çok elastik ruslar sallıyor çocuklarını buz gibi sulara atıyorlar bir şeycik olmuyor. Bizler çok pimpirkliyiz. Faydasını çok göreceksiniz bir deneyin derim. Acıbadem filan hiç birine inanmıyorum dünyada kanıtlanmış bir şey rezene uzun vadede süt azaltıyor. Sırf para için bir yavrucak canından oldu meşhur Acıbadem de asla güvenmem.
Cerenyrt Melinoee denedim zaten azcık azcık 😃 okadar eğemesemde eğdim pırtladı valla 🤣 evet acıbademin bir kara lekesi oldu o iş aklıma getirtmemeye çalışıyorum çok üzücü annesi sürekli karşıma çıkıyordu instgramda engelledim :( üzücü çok üzücü.. rezene günde iki fincan içiyorum 2 ay oldu işte, bir ayndaha içsem bırakırım gazımızda azalırsa inş :)
Pelinsel Cerenyrt benim kızımda öyleydi 3 ay neler cektim korkmayın ama geçiyor bizim akşam saat 7 de başlıyordu kurulmuş saat gibi artık o saat gelince eşimle beni afakanlar basıyordu ben 6.30 gibi banyo yaptırıyordum karnına bacaklarına kasıklarına masaj yapıyordum çok rahatlıyordu birde rezene kimyon çayı kaynatıp içiyordum bebeğime de 2 çay kaşığı veriyordum tabi bu formülleri bulmakta gecikmiştim sonlarına doğru yapıyordum bu dediklerimi neyseki 3 ayın sonunda bitti diyebilirim tekrar hatırlamak bile istemiyorum o Günleri çok üzülüyordum bende kızımın ağlamasına ama hiç üzülüp üzülüp durmayın İnan’ın geçiyor gidiyor sadece sabır deyin geçsin gitsin
Melinoee Cerenyrt hiç içmeyin bence gazlı bebek ne olursa olsun gazlı oluyor. 7. Aydan bildiriyorum hala var gazımız bitmiyor 😒
Filizak Umay55 ben dün geceden itibaren düzenli vermeye başladım inşallah işe yarar bioyu saat kaçta veriyorsunuz
Cerenyrt Filizak Umay55 ilaçları verince geğirebiliyormu? Zinco ve nursey verince geğirmesi olmuyor du, bende bu akşam samb ve. Bio ya başladım geğirmiyor yine 😪 anlamadımki nasıl olacak. Tamam geğirmesin rahatsız etmiyorsa ama kusuyor genelde geğirmeyince bakıyım bunda ne olacak 😒
Filizak Umay55 çok soru sordum teşekkür ederim ben de artık düzenli vermeye başladım inşallah rahatlar 🙏😊