Kolik bebek annelerini yalnızca kolik bebek anneleri anlar. Gerçekten çook zor bir süreç. Ama herşeyin geçip gittiği gibi oda geçip gidiyor. Beynine bu mesajı vererek hep sabretmeye dayanmaya çalış geçecek inşallah. Hamileliğin heyecanı dört gözle kavuşmayı beklerken birden kolik diye bir şeyle savaşır hale gelince Lohusalık haliyle insan neye uğradığını şaşırıyo. Psikoljisi mücadelesinden daha berbat. Kızım doğdu 1 hafta sonra başladı gaz sancımız. Annişlerin saydığı çooğu şeyi bende yaptım ama nafile. Tabi etkisini azaltan dindiren şeyler oluyo ama enn güzel ilaç zaman.. Ne yaparsak yapalım bağırsaklar sütü sindirip gaz çıkarmayı öğrenene kadar bebekler rahata eremiyor. Bende çok damla denedim en iyi sonucu biogaia ve sab simplexten aldım. Çingene salıncakları, zıplayarak koşarak emzirmeler,kiraz çekirdekleri,ütülü havlular,içtiğim litrelerce rezene kimyon anason çayları..masaj uzmanı oldum hatta saymakla bitmez..derin kovaya sıcak su doldurup bebeğin belden aşağısını daldırıp çıkarınca da ağlaması duruyordu biraz. Yani tüm bunları yapma telaşında cebelleşirken zaman geçecek ve yavas yavas bebeğin daha mutlu olduğunu göreceksin. Gülücükler saçmaya başlıcak, ellerini keşfedicek ,etrafını keşfedicek vee inşallah geçicek annesi gazı. Tabi ohhh rahatladım demek yok ikinci evre diş çıkarma 😀 böyle böyle büyütücez işte yavrularımızı Allah sağlık sıhhati evlatlarımızdan esirgemesin❤