Cerenyrt ah canim bizde 58 gündür kolik sancilariyla ugrasiyoruz malesef cözüm bulamadim dedigin gibi dus ise yariyo sadece ama bende Eskişehir'de yasiyorum ve ne kadar yakarsam yakayim kombiyi bebegi üsütürüm diye korkuyorum, yediklerime cok dikkat ediyorum. rezene harici sekersiz kimyon tohumu cayi iciyorum biogaia ve nurse harveys kullaniyorum kizima da ama pek bi fayda göremedim kucagima alip sakinlestirmeye calisiyorum bebek arabasini eve aldim o da gezdiriyorum aglamasi icimi parcaliyo seni o kadar iyi anliyorum ki