Aselzumra23 Rabia_00 yaa teşekkür ederim 2017-2018 de bende orda çalıştım şimdi yeniden Kars siz merkezde misiniz
Prenss_11 Rabia_388 mutlaka klima almalısın canım yoksa sıcaktan duramayız bizde Urfa’dan Gaziantep’e çıktı tayınımız 🤣
birkusannesi_ mervemir- biz 7 sene bingöldeydik geçen sene Nevşehir’e geldik . Bingöl çok güzeldir çok rahattır iş yönünden . Allah utandırmasın benim ilk göz ağrım Bingöl size uğur getirsin 😍 tutabilirseniz Uydukentten tutun memur kısımı orası ☺️
Alinzi Aselzumra23 biz istanbuldan gidemeyeceğiz herhalde , bize emniyet ipka vermiş biz gitmek istediğimiz halde 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
EndlessLove_ Alinzi geçen sene bizde istedik gitmek bize de çıkmamıştı bu sene çıktı şükür burdan gidecek olduğum için mutluyum 🙈😃
nihaltapanilgun Poyrazedis biz istedik ipka verilmiş Adana’da çoğu kişiye.. size iyi çıkmış. Hayırlı olsun