Annediyebiri2 Fatma-03 bende çok ağlamıştım ilk çıktığında şimdi çok seviyorum burayı bitlisi hiç korkmayın arabanız varsa çok güzel gezecek yerler var
9090100 Balkizinannesitugce Osmaniye hakkında bilginiz varmı nasıl bir yer orası çıktı da bize bilgi alamadim kimseden
Busrammmm Gmcdhmbdy ya bizde istanbul san Adıyaman a çıktı bende kara kara düşünüyorum nasıl yaparız diye
Sahingiller Busrammmm canısı Adıyamanliyim ama Şanlıurfa’da yaşıyorum. İnşallah ev bulabilirsiniz. Lojman vs oluyorsa başvurun derim
Prenss_11 dml2703 klima şart kızlar buralar çok sıcak bizden urfadaydık şimdi tayınımız Gaziantep e cıktı