Annediyebiri2 Fatma-03 bende çok ağlamıştım ilk çıktığında şimdi çok seviyorum burayı bitlisi hiç korkmayın arabanız varsa çok güzel gezecek yerler var
gercektenyetooo Fatma-03 hayırr yaa aglama kötü bir yer degil gercekten sahil kenarında bir yer diger yerlere göre emin ol cok iyi tatvandayız biz inşallah burası cıkar burda imkan çok çünkü üzülme yani 💐
Gulsu_Gul xtutku eşim elazığlı sık sık gideriz merkezi ise çok iyi bir yer 2 tane AVM var 4 özel hastene şehir hastanesi var. İnsanları çok iyidir ben kendim de polisim eşim jandarma keşke biz de gidebilsek ama malesef çok şanslisınız elazığ olduğu için.
Gmcdhmbdy M-Alparslansmom bizde öyle yaptık 6 yıldır istanbuldayız çok şükür Adıyaman çıktı ama nasıl ev buluruz hiçbir fikrim yok
Busrammmm Gmcdhmbdy ya bizde istanbul san Adıyaman a çıktı bende kara kara düşünüyorum nasıl yaparız diye