Karpuzlufistiksarma Eşime verdim haberi bakalım ne olmuş ipka vermişti eşim ama çıksın istiyoruz artık nasipse çıkmıştır inşallah 🤲🏻
Dertliana Karpuzlufistiksarma Deprem bölgesindeyiz, deprem sebebi ile mazeret tayini istedik. İlk deprem zamanı dilekçe veren herkesin tayini çıktı, biz de öyle olunca dilekçe verdik 1 ay önce, hâlâ bekliyoruz :/