Sdanrr ilki 2.26 çıkmıştı bizim ikinci topuk kanındada sonra hastanede verdiğimizdede değerler normaldi canım yoğun bakımda antibiyotik almıştı benim bebeğim o yüzden yüksek çıkmış herhangi bi nedenlede yüksek çıkabilir demişti sizinkide çok yüksek değil zaten pku hastalığının tanısı daha yüksek değerlerle koyuluyormuş ben baya araştırmıştım o zamanlar