Semaertug Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun. Canınızı sıkmayın, inşallah 2. Topuk kanında değerleri normal çıkar 🙏 Benim ablamın oğlu da PKU hastası. Onunda topuk kanında belli olmuştu. 2. Kez kan almışlardı ve değer aynı çıkmıştı. Şuan diyet uygulanıyor ve Çapa Tıp Fakültesine kan gönderip devamlı takibi yapılıyor. Şuan 4,5 yaşında. Çok şükür bir sıkıntısı yok sadece her gıdayı tüketemiyor. Öyle zeka geriliği falan da yok çok çok akıllı bir çocuk. Siz de canınızı sıkmayın inşallah bir yanlışlık olmuştur da değeri normal çıkar🙏