[silindi] ay hadi inşallah Allah razı olsun senden içime su serptin 2 3 seneye kadar çaresi bulunacakmış öyle mi hadi inşallah ya
Zaten bu hastalık ölümcül bi hastalık değilmiş ki internette yazılanlar yalanmış gerçek doktorlar yazmazmış internete ankarada 30 35 yaşlarında bir doktor varmış oda kistik fibrozmuş kendi tedavisini yapıp yaşayıp dururmuş ölecek diye bişey yok yani Allah bilir herşeyi