Arzubelinay Bence erken ama yinede deneyin isterseniz ama biraz konusması lazım kendini ifade etmesi lazım o zaman işiniz daha kolay olur emin olun 😊 3,5 yasında oğlum var 1 hafta önce tuvalet eğitimi verdim var bıraktık çünkü kendini ifade ediyordu çok güzel mesela 2,5 yasındada kızım var ona daha baslamadım oda şuan kendini çok güzel ifade ediyor ama hazır olduğunu sanmıyorum belirtileri takip ediyorum 2 3 gün sonra denicem olmuyorsa beklemeye devam edicem mesela oglumdada 2,5 yasında baslamıştim ara ara denemeye şuan kendini yeni hazır hissetti 🤗