midekoruyucu evet gerçekten yazın daha sıkıntılı bı durum bez, ben tamamen bişey giydirmemezlik yapmadım külot giydirmeden pijama tayt giydiriyodum, bol bol gerekiyor kuculenlerini de çıkarmıştım kapri gibi oluyordu öyle giydirdim. Halıları bende kaldırdım kanepelerin üzerinede battaniye serdim, sadece bı kere kanepenin üzerinde kaçırdı o an hemen müdahale edip kaldırınca sadece batteniyeye geldi kanepeye gelmedi. Halıları kanepeleri silmeyle uğraşmaktansa kaldırmak üzerine bişey sermek daha mantıklı. Sağ salim atlatirsiniz inşallah bu süreci 🌸