Nazcey Geçniş olsun canım. Aman dikkat et bende acıyor batıyor diye ilaç içip rahat takılırdm dikişim patladı 35 günlükken anca iyileştim 🥺 ama 2 dikişten sonra her tuvalet sonrası temizleme batikon ve kurutma yaptım cok dokunup zarar vermek istemediğimiz için sac kurutma makinesiyle kuruttum 😁 3,4 günlükken kaynadı ama dikiş 20de düştü tamamen. Böle gıdıklar gibi bir. His oluyor doktor iyileşme belirtisi o dedi dikiş düştükçe gdıklıyor. Rabbim sifa versin şimdiden. Cennet kokulu bebişini öp benim için ☺️