Nazcey bende normal doğum yaptım içten yırtılmam çok olmuştu dışardan da kesi vardı her tuvalet sonrası kendimi sadece ılık suyla yıkayıp hiç ıslak yer kalmayacak şekilde dikişlerde öyle kuruluyordum enfeksiyon olmaması için idrardan vs bulaşmaması için, bir de kanaman oluyordur şu an ben o zaman da atlet çok güzel ıslaklık çektiği için onu koyuyordum. Önce iç çamaşırıma ped, pedin üstüne atlet fazla gelirse taşmasın diye. Benim dikişlerim farklı sürelerde düştü ilk dış kesi dikişim 5ci günde diğerleri 8-10 günde düştü dışta ki dikişlerim de 4-5 tane vardı çünkü iç dikişlerim 5ci ayda da düştüğü oldu kesi acım yalan söylemeyeyim canım az olmamasına rağmen doğumun üzerinden 9 ay geçti şurada 2-3 aydır rahat rahat bacağımı açarak ya da üstüne rahatça oturabiliyorum