Merhaba bende normal doğum yaptım,solüsyon vermişti doktor sadece her tuvaletten sonra sürdüm ve temiz depend kullandım.Dikişlerin 7-10 günde iyileştiğini söylüyorlar ama ben ortalama 1 ayda kendime geldim.Üzerine oturamadığım için emzirme yastığı aldım öyle oturdum ortası boşluk olduğu için rahat ediyordum.Temizleyici dışında kantaron yağı ile masaj yaptım iyi geliyordu.Hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor şimdi 2,5 aylık anneyim her şey normal sizde umarım en kısa sürede iyileşirsiniz 🙏🏻