Bebelac gold hipp ve aptamilde palm yağı var. Hepsini denedim. En kötüsü aptamil oldu. Yani bebeğim için diyelim. Bebelac suda zor çözünüyor. En son sma aldım. Bebeğim daha 45 günlük. Malesef hepsini denemek zorunda kaldım. Meme mama şeklinde ilerliyorum ama elimden geldiğince emzirmeye çalışıyorum.