asrinhatasi arkadasin dediği gibi önceden mama yokmuş annem sütten kesilince kendi yapmış vermiş bana, ben de kendimden bildiğimden bebeğime güvenle veriyorum. Bu arada o hazir mamalarin içinde ne olduğunu, ne kadar sağlıklı olduğunu nereden biliyorsunuz acaba