Aptamil,evolvia,sma optipro kullandım ve en sonunda bende bebelac goldla devam ettim ilk 2 ay çok az mama kullandık bu sırada bu mamaları denedik daha sonra sütüm o kadar azaldı ki mamaya dönüş yaptık 4 saatte bir 120 ml veriyorum 200de versem içecek ama o kadar hareketli bi bebekki bizimde bir tık kilomuz yavaş bence doktorumuzda gayet ideal güzel gidiyor diyor en son 6350 kgdi bu arada bebeğim 4 ay 20 günlük