kasimonbes ben 👋🏻 ancak diyetisyenle ilerlediğimde kilo alıyorum. Aç kalarak zayıflayabiliyorum. Diyetisyenler yok badem ye yok onu iç bunu ye diyorlar bana uymuyor açıkcası. Emziren anneyim aralıklı oruç yapıyorum. Etkisini güzel görüyorum. 1 ayda 6 kilo verdim. 🌸 herkese bol eksiler ☺️☺️