minikkizim Mehmet Akif Ersoy, Alibeyli, Fakıuşağı,Adnan Menderes, Rauf Bey,Yıldırım beyazıtta da gülbahçem siteleri az hasarlı ben orda oturuyorum yeni yapı olan binalar az hasarlı genelde.ben depremi yaşadığım evde devam ediyorum birinci kattı çok kötü etkilendi duvarlar filan hep gitmişti tadilat yapıldı mecbur kalmaya devam ediyoruz. Şu an kiralar resmen uçmuş durumda 8 bin 10 bin 15 bine kadar isteyen var Allah vicdan versin.5-6-7 aralığında bulunur diye tahmin ediyorum.